niedziela, 30 czerwca 2013

Pierwszy taniec - przeboje zagraniczne

Zamieszczam pierwszą część przebojów zagranicznych o miłości, które wzruszą każdego podczas pierwszego tańca weselnego, a już z pewnością Parę Młodą :) Życzę miłego słuchania :)


1. Lionel Richie - Say you say me
2. Peter Cetera and Crystal Bernard - I Wanna Take Forever Tonight
3. Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It For You
4. Whitney Houston - I Will Always Love You
5. Mariah Carey - Without You
6. Glenn Mederios - nothing gonna change my love for you 
7. Patrick Swayze - She's like the wind
8. Top Gun-Take my breath away
9. Celine Dion - My Heart Will Go On
10. Elvis Presley - Always On My Mind
11. Elvis Presley - Can't Help Falling In Love
12. Rod Stewart - When I Need You
13. 4 United - Don't Close Your Eyes
14. It Is You (I Have Loved) Dana Glover
15. Jessica Simpson - Take My Breath Away
16. Michael Bolton When a man loves a women
17. Within Temptation - All I Need
18. Celine Dion - Beauty and the Beast
19. Richard Marx - Right Here Waiting For You
20. Elton John - Sacrifice
21. Lionel Richie - Stuck on You 
22. CHICAGO - Hard To Say I'm Sorry
23. Bryan Adams - Heaven polecam również  Acoustic Live
24. Shania Twain - When You Kiss Me
25. Bryan Adams, Rod Stewart, Sting - All For Love














Brak komentarzy :

Prześlij komentarz