środa, 5 czerwca 2013

Utwory muzyczne na Pierwszy Taniec

Lista utworów

 Ciężko było wybrać najpiękniejsze utwory, które nadałyby tej wzniosłej chwili odpowiedni klimat. Z pośród wielu wybrałam te, które najbardziej wzruszają niejedną osobę. Z pewnością wybiorą z listy coś ci, co lubią się wzruszać, jak i ci .co lubią mocniejsze rytmy. Pierwszy taniec niekoniecznie ma być wolny, może być również bardziej żwawy,aby poruszyć gości i oderwać ich już na wstępie od stołów.
Jeśli macie swoje propozycje - zapraszam do komentowania :)
Na wstępie zamieszczam więc utwory polskie.

 

Polskie przeboje

10.Ta sama chwila - Bajm
11. Niebieska piosenka - Grzegorz Tomczak
12. Największa Miłość - Agata Rymarowicz
13. Rh+ Jezu to znowu się stało
14. Zawsze będę kochał Cię -Tomasz Grelewicz
15.  Z Tobą chcę oglądać świat - Zbigniew Wodecki
16. Taka Miłość w sam raz - Michał Bajor
17. Moja Miłość Największa - Michał Bajor
18. Kochaj mnie i dotykaj - Tomasz Żółtko 
19. Zostań ze mną - Universe 
20. Zabiorę Cię właśnie tam - Kancelaria
21. A ja będę twym aniołem - Sumptuasti
22. Chcę tu zostać - Farba
23. Kochać Piotr - Szczepanik
24. Rozmowa z aniołem - Magda Femm
25. W perły zmienić deszcz - Universe
26.  Ona tańczy dla mnie - Weekend
27. Żono moja serce moje - Darko Damian
28. Tylko Ty - tylko Ja - Krzysztof Krawczyk
29. Od nocy do nocy - Halina Kunicka
30. Szukaj mnie - Edyta Geppart
31. Są dwa światy - Maryla Rodowicz
32. Tyle chciałem Ci dać - Universe & Beata Kozidrak
33.  Psalm dla ciebie - Piotr Rubik
34. Dumka na dwa serca - Edyta Górniak i Mietek Szcześniak
35. Ona jest ze snu - Artur Gadowski
36. Każdego dnia - Mesajah



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz